Доставка і оплата - HUNTER.rv.ua

Доставка і оплата

Умови оплати та доставки при здійсненні замовлення в інтернет магазині HUNTER.rv.ua

Яка послідовність дій при покупці у інтернет магазині HUNTER.rv.ua?

  • оформлення замовлення на сайті (у разі вдалого оформлення, Ви отримуєте смс повідомлення, що Ваше замовлення прийнято на опрацювання);
  • уточнюючий дзвінок менеджера для погодження всіх деталей, відбувається у робочий час магазину (Ви можете обрати варіант відправки без уточнюючого дзвінка, для цього при оформленні замовлення варто поставити галочку у полі “Замовлення без зворотнього дзвінка”);
  • відправка замовлення, після чого Ви отримуєте смс із номером ТТН для отримання на відділенні перевізника;

Умови доставки:

  • Доставка в межах м. Рівного здійснюється безкоштовно (при замовленні на суму більше 300 грн.) після 17.00 щодня;
  • Доставка по Україні: здійснюється службою доставки “Нова пошта” (Укрпошта, Justin, Delivery та ін – в індивідуальному порядку) за рахунок отримувача. Замовлення відправляється безпосередньо після погодження, в той же день до 19.00 (замовлення оформлені у вихідні дні будуть погоджені та відправлені у наступний робочий день);
  • Самовивіз – Ви маєте можливість отримати своє замовлення у магазині HUNTER.rv | контакти магазину HUNTER.rv

Умови оплати:

  • Оплата при отриманні – оплата готівкою при отриманні можлива при доставці Новою Поштою і сумою замовлення більше 300 грн;
  • Оплата на карту банку – оплата здійснюється на банківську карту Приват Банку або Монобанку;
  • Оплата на розрахунвовий рахунок – оплата за безготівковим розрахунком здійснюється за рахунком-фактурою, який надається після оформлення замовлення. Для юридичних осіб ми надаємо пакет всіх необхідних документів;
  • Оплата при отриманні товару у магазині HUNTER.rv у м. Рівне | контакти магазину HUNTER.rv

Повернення та обмін

Відповідно до Закону України   “Про захист прав споживачів”  покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом перших 14 днів після покупки.

Доставка при поверненні товарів оплачується за рахунок покупця.

Будь ласка, зверніть увагу, згідно з Розділом II, статті №9 Закону України “ Про захист прав споживачів”  – обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей. Ремінці та інші аксесуари не повинні мати сторонніх запахів.

  А також має бути збережено:

  • повний комплект товару;
  • цілісність і всі компоненти упаковки: ярлики (наклейки), пломби, заводське маркування, коробка повинна бути не розірвана і не мати подряпин;
  • товар і аксесуари до нього (ремінці, датчики і т.д), не повинні мати слідів використання;
  • чек і гарантійний талон.

Тобто ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути вами використаний за призначенням. Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром. У разі, якщо аналогічний товар відсутній у продажу на день звернення споживача до продавця, споживач має право відмовитися від виконання договору купівлі-продажу і вимогати повернення сплаченої, за вказаний товар, грошової суми, вимога підлягає задоволенню протягом трьох днів з дня повернення зазначеного товару.

Загальна інформація про гарантійне зобов’язання

На всі товари, куплені в нашому магазині, поширюється дія Закону України “Про захист прав споживачів”, який набув чинності 13 січня 2006 року.

Характеристики, заявлені в описі можуть відрізнятися від заявлених на сайті, точну інформацію можна дізнатися на сайті виробника або у нашого менеджера. Виробник може змінити параметри без попереднього повідомлення, тому на момент придбання конкретного товару вони можуть відрізнятися від вказаних їм раніше.

Перед покупкою товару, просимо Вас вимагати перевірки у Вашій присутності, в першу чергу на відсутність механічних пошкоджень, характеристик, комплектації (коробка, наклейки, ремені і т.д і працездатність як цікавлять Вас в товарі функцій, так і товару в цілому.

Строки пред’явлення претензій за якістю товару

У відношенні товару неналежної якості покупець має право пред’являти претензії щодо якості товару протягом усього гарантійного терміну, або терміну придатності, а якщо такий строк не встановлений, то в розумний строк, що не перевищує одного року.

Клієнт на свій розсуд може вимагати заміни товару або усунення його недоліків, або повернення сплаченої за товар грошової суми. У разі пред’явлення вимоги про повернення грошової суми, вартість товару підлягає поверненню протягом десяти днів з моменту отримання письмової заяви клієнта.

БАЖАЄМО ВАМ ВДАЛИХ ПОКУПОК! 😉